Blogger Layouts

COLOUR OF LIFE

JIWA RAGAKU....

Daisypath Anniversary tickers

BUCUK MAMA!!!!!

Lilypie Second Birthday tickers

Followers

Tuesday, June 28, 2011

HALLUUUUU!!!!!!!!!!!!

wahhh!!! dh lama x update n3 ni....huhuuhuhu...aku nk share dgn hampa semua baru2 ni adik ipar aku dh bersalin plak....dia dpt baby girl...yg sulung boy....wah bestnya dh dpt sepasang....dia sepatutnya due pertengahan bulan tujuh...tapi disebabkan air ketuban sikit doktor nasihatkan untuk bersalin awal...alhamdulillah semua selamat tapi cam besala anaknya terpaksa ditahan coz x cukup berat 2.1 kg sahaja... aku belum berkesempatan nak p tgk lagi sepupu Batrisya ni hmmm...maklum jela hari bekerja ni pyh la sikit nak kluaq2 ni...mls pun ada gak...huhuhu....aku tunggu depa balik rumah je la.....aku plak xtau lagi bila nak bertambah maklumla dulu bersalin ceaser..huhuhhu....so kena tunggu la....lagi pun biaq la Batrisya ni besaq sikit...bagi dia phm sikit senang...klau terlampau rapat pun pyh gak takut x dan nak bagi perhatian dekat dia cian plak anak mama ni.....

0 comments:

Post a Comment

JOM KOMEN APA YANG BOLEH!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...