Blogger Layouts

COLOUR OF LIFE

JIWA RAGAKU....

Daisypath Anniversary tickers

BUCUK MAMA!!!!!

Lilypie Second Birthday tickers

Followers

Thursday, April 21, 2011

BAD DAY!!!!!!!!!!!!

hari ni hari yg not good for me...mood aku nak bekerja setelah bercuti 2 hari telah tercemar dek kerana kejadian yg membuatkan aku hangin satu bdn!!!!!!!

ARRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!

FED UP NYA!!!!!!!!!


Pagi tadi membe haku call kata ada org LANGGAR keta aku kat parking...gila punya terkejut dapat news camtu....apa lagi aku pun trn la p usha tgk apa kes...jadi lagu mana......suspend gak la...mmg sah kena x syak lagi ada kesan2 yg begitu clear.

Membe haku habaq kata depa nampak keta mana yg wat tu..siap bagi no plat lagi...dan aku x tunggu lama lagi mmg terus p usha keta tu yg parking x jauh mana dari keta haku....mmg sah jugak la 
keta tu punya angkara....x syak lagi.....

Pastu misi aku mencari tuan punya bdn yg membuatkan mood aku di pagi hari terjejas....katanya pompuan dan mmg aku dh jangka gendernya......


GRRRRRRRRR!!!!!


After lunch haku gn membe lancarkan misi calling mengalling opis dlm kompleks ni yg mana menjadi suspect utama....tiga empat pjbt gak la kami call 
akhirnya......
masa yg di tunggu telah tiba!!!!

JENG!!!!!JENG!!!JENG!!!!

Tuan punya bdn kami dh dpt detect...apa lagi haku dgn keberanian yg ada ajak jumpa....haku srh dia mai kat opis membe...haku dgn membe xnak la malukan dia kami slow talk kat luar opis jer...wat cara org terpelajar....kononnya la.....haku minta pampasan seperti yg disuruh oleh abah dgn membe haku..dh nak jadi rezeki rundingan kami dipermudahkan dan kebetulan plak dia dh ada duitnya.....
mmg kebetulan sgt so haku dpt duit tu 

"on d spot...."

Menurut tuan punya keta tu...dia baru ja keja sini...baru ja dpt tukar...lesen keta dh lama tapi baru ja brani bawak balik....dia gak citer yg dia baru ja langgar pagar rumah, langgar keta camry dgn accident.....wah mmg dahsyat gak la minah ni bawa keta...kira main hentam jer....haku pun advice la sikit tu pun klau dia nk dengaq....lain kali jgn wat lagi takut kena keta org lain plak....aku mintak pampasan kat dia bkn apa nk ajar sikit kot2 beringat di lain kali....klau x mesti dia x heran punya....

aku x KEJAM kan??????????

0 comments:

Post a Comment

JOM KOMEN APA YANG BOLEH!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...