Blogger Layouts

COLOUR OF LIFE

JIWA RAGAKU....

Daisypath Anniversary tickers

BUCUK MAMA!!!!!

Lilypie Second Birthday tickers

Followers

Friday, April 8, 2011

YUUUUUUHHHHUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!

Hai kawan2...hehehhe skema x???? rasa cam dh lama x berblog ni...agk busy skit coz membe opis 2 org bertukorrrr.....waaaaaaaaa!!!!!! mmg agak tension siot ...byk keja nk kena cover..tapi apa leh wat kerja diutamakan....hmmmmm yo la tu.....kononnya ada peganti..tapi hampeh..sampai lani jangankan batang hidung...surat apa pun xdak....klau betui xdak mmg gilaaaasssss.....dibuatnya...hhuuuuuuhhh!!!!! aku x kisah byk keja coz klau xdak keja langsung pun masalah gak dok saja mcm tunggui kayu...yg jadi prob nya...byk benda nk wat yg aku x pernah wat kira nak kena blajo ler...so take time la gak....aku bkn nak merungut..saja nak melepaskan kepala aku yg agak berserabut ni.....mana dok pikiaq perangai membe opis yang ntah apa2 ntah....mmg geram betui!!! klau ikutkan hati aku  

BAKO!!!!!!

jer sapa yg cari pasai tu..hahahaahhaha!!!! baru puas hati.....byk lagi sebenaqnya yg wat aku geram ni tapi aku

SIBUK!!!!!! 

ni....xpala ye hehehehehe kat sini je la aku nak smbg wat keja ni....jgn mare noooo...bye...nanti kita jumpa lagi....

ADIOOOOOS!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. rilex2...jgn tension2..kite bako kite bako..

    ReplyDelete

JOM KOMEN APA YANG BOLEH!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...