Blogger Layouts

COLOUR OF LIFE

JIWA RAGAKU....

Daisypath Anniversary tickers

BUCUK MAMA!!!!!

Lilypie Second Birthday tickers

Followers

Sunday, January 1, 2012

2012

Selamat Menyambut Tahun Baru!!!!





Welcome 2012!!!!

Apakah azam baru tahun ni???? Adakah azam tahun lepas dh tercapai atau perlu di carry forward ke tahun ni??? hmmmmm.....yg tu sendiri mau pikir la...

Apa azam aku ye??? Apa pun azam aku yang pastinya mesti nak yang terbaik dan yang elok2 je la betui dak???
Aku akan pastikan azam tahun ni tercapai walaupun aku terpaksa merahsiakan hehehehe!! malu ler...


Ok la setakat tu...saja jer nak wat welcome utk tahun baru ni...x brapa nk ada mood coz tgh demam selsema akibat penangan kerja kot...aku agak serabut hjg2 tahun ni byk benda nak kena wat...org len siap bercuti lgi tapi aku wawwawwa!!!!!! keja....

Nak wat camna......


"BERKHIDMAT UNTUK NEGARA"....

Wah cayalah....



1 comment:

  1. sy x set apa2 azam..cukuplah sihat dan bahagia bersama keluarga tercinta

    ReplyDelete

JOM KOMEN APA YANG BOLEH!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...