Blogger Layouts

COLOUR OF LIFE

JIWA RAGAKU....

Daisypath Anniversary tickers

BUCUK MAMA!!!!!

Lilypie Second Birthday tickers

Followers

Tuesday, October 18, 2011

WEEKEND....."PERSISIRAN PANTAI SUNGAI BARU"

Dah lama x berupdate nih!!! hmmm.....citernya byk tapi penyakit malas menjelma huhuhhu!!!!!! Last saturday aku balik umah mak mertua...dh lama x balik dek kekangan yg bermacam...ahaks...mcm la aku ni busy sgt..hehehe.....dalam pkl 5 lebih tu lepas asar aku ajak husband bawa anak jln2 kat tepi laut dh lama x bawa dia jln2 cian plak kat dia....tapi on d way nk p tu dlm keta baru ja dlm 10 minit tup2 tgk2 si batrisya dh lentok tertido... asalnya dia mmg dh ngantuk tapi x nak tdo naik keta ja apa lagi dgn angin sepoi2 mmg saja x buka aircond lagi la dia syok tido....tepi laut dgn rmh mak mertua aku xdala jauh sgt....dekat ja...dh sampai pun batrisya still tido lagi ralit ja..aku pun x kluar la biaq dia jaga sendri...klau kejutkan mau dia mengamuk huhuhuu...dlm pkl 6 lebih dia jaga dgn muka blur2 tu dia bgn dia pandang laut....sia ckp CANTIK!!!
wah dia pun pandai menghargai alam....hmm....dlm pkl 7 petang kami pun balik x berani la maghrib2 ni bawa ank kat tepi laut mcm2 ada...tu je la kisah yg aku nak share...xdak apa pun x menarik tapi happy moment la ntuk kami bertiga...














0 comments:

Post a Comment

JOM KOMEN APA YANG BOLEH!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...